Nicki Minaj - Chun-Li

Комментарии: 94, 211

  • Ya Boi Tommy
    Ya Boi Tommy 22 минут назад

    CULTURAL APPROPRIATION!!!!

  • u subby me how
    u subby me how 30 минут назад

    I love this song it helps through my crazy work days ❤️✌🏾😁😛

  • gordon Freeman
    gordon Freeman 32 минут назад

    CULTURAL APPROPRIA- ah wait, she's black so it's ok

  • Dylan Carrilho
    Dylan Carrilho 34 минут назад

    Playstation Li

  • Sasha Martinez
    Sasha Martinez 35 минут назад

    Minute 0:44 is Eazy E is identic look your Face

  • Chiefsty Noodles
    Chiefsty Noodles 38 минут назад

    Cool visuals Crap Music 🤢 Trash Queen 🤮

  • Jacklyn Seiuli
    Jacklyn Seiuli 38 минут назад

    Yes yes! The Queen is back bitches. Love u Nicki Minaj! 🔥🔥❤❤

  • Julius Novachrono
    Julius Novachrono 44 минут назад

    B L A S I A N

  • Brezzy445
    Brezzy445 60 минут назад

    Cardi B 👀

  • Μαρια Ανδρεακου
    Μαρια Ανδρεακου 1 часов назад

    Firee

  • FamicuS
    FamicuS 1 часов назад

    Where are the "My culture is not your music video" comments?

  • sajan basnet
    sajan basnet 1 часов назад

    😂😂 Chun lii

  • Ludwig van Beethoven
    Ludwig van Beethoven 1 часов назад

    no, you can't have my wifi password 😒

  • cc beauty
    cc beauty 1 часов назад

    I need a password to the WiFi cmon dumbest lyrics

  • Fanzo Derrse
    Fanzo Derrse 1 часов назад

    My shit

  • Efe
    Efe 1 часов назад

    "how many of them coulda did it with finesse" come now, she's going at Cardi.

  • Chester Joseph Ragot
    Chester Joseph Ragot 1 часов назад

    Yo go gurl

  • sama flame
    sama flame 1 часов назад

    Oooh! All that cultural appropriation!

  • cc beauty
    cc beauty 1 часов назад

    the beat is sick but the lyrics suck just a bunch of rambling you been on blah blah blah

  • BaBu ••
    BaBu •• 2 часов назад

    nicki minaj like comm❤️

  • bhad bregoli
    bhad bregoli 2 часов назад

    1:11

  • Abu bader M.H
    Abu bader M.H 2 часов назад

    Big big booty

  • Semira & Julie
    Semira & Julie 2 часов назад

    Okay but am I the only one still wondering what "Chun-Li means? Lol smh .

    • Канал Ossisk
      Ke Zhu 2018-05-22T06:34:23.000Z

      it's just a name, no meaning

  • Djdbdj Idksjsjdhdjdhdh
    Djdbdj Idksjsjdhdjdhdh 2 часов назад

    I'm not sure about this song. I love Nicki but this video ain't very good. 1 minute I love the song and the next minute I think what the hell is this.

  • Dhruv Srivastava
    Dhruv Srivastava 2 часов назад

    Just give me the full movie already😩

  • Will Tamburino
    Will Tamburino 2 часов назад

    Ding Dong

  • ZILO
    ZILO 2 часов назад

    Filmed in lucky landing😂

  • Maya Dumitrescu
    Maya Dumitrescu 2 часов назад

    Chun-Li Nicki Minaj Ay yo Look like I'm goin' for a swim Dunked on 'em, now I'm swingin' off the rim Bitch ain't comin' off the bench While I'm comin' off the court full drenched Here go some haterade, get your thirst quenched Style'd on 'em in this Burberry trench This birds copy every word, every inch But gang gang got the hammer and the wrench I pull up in that quarter milli off the lot Oh now she tryna be friends like I forgot Show off my diamonds like I'm signed by the Roc Ain't pushin' out his babies 'til he bite a rock Ay yo I been on, bitch you been con Bentley tints on, Fendi prints on I mean I been Storm, X-Men Benz foreign He keep on dialing Nicki, like the Prince song I been on, bitch you been con Bentley tints on, Fendi prints on Ay yo I been North, Laura been Croft Plates say 'Chung-Li' drop the Benz off Oh I get it They paintin' me out to be the bad guy Well it's the last time you're gonna see a bad guy do the rap game like me I went and copped the chopsticks Put it in my bun just to pop shit I'm always in the top shit Box seats bitch, fuck the gossip How many of them could've did it with finesse? Now everybody like, "she really is the best" You play checkers, couldn't beat me playin' chess Now I'm about to turn around and beat my chest Bitch it's King Kong, yes it's King Kong Bitch it's King Kong, this is King Kong Chinese ink on, Siamese links on Call me 2 Chainz, name go ding dong Bitch it's King Kong, yes I'm King Kong Dis is King Kong? Yes, Miss King Kong In my kingdom, with my Timbs on (How many championships?) What? Six rings on They need rappers like me They need rappers like me So they can get on their fuckin' keyboards and make me, the bad guy Chun-Li Ay yo I been on, bitch you been con Bentley tints on, Fendi prints on I mean I been Storm, X-Men Benz foreign He keep on dialing Nicki, like the Prince song I been on, bitch you been con Bentley tints on, Fendi prints on Ay yo I been North, Laura been Croft Plates say 'Chung-Li' drop the Benz off I am alive, I, I'm always sky high Designer thigh highs It's my lifestyle I am alive, I, I'm always sky high Designer thigh highs It's my lifestyle I need a Mai Tai, so fuckin' sci-fi Give me the password, to the fuckin' WiFi

  • Kenneth Carr
    Kenneth Carr 2 часов назад

    LoL

  • Frenchi' J.
    Frenchi' J. 2 часов назад

    I just don’t get the Street Fighter / Mortal Kombat mashup with the costumes here...might as well just throw in Donkey Kong, X-Men & NBA 2k18 while we’re in the same era/video game references lol

  • Ta Ma
    Ta Ma 2 часов назад

    PEEP THE SCARFACE REFERENCE THO

  • Oh Yeah Cartoons
    Oh Yeah Cartoons 2 часов назад

    No penis just shot out a hadoken

  • Gil Sanchez
    Gil Sanchez 2 часов назад

    Ooooooooooohhh smh it's "kinda" shady... 2:11 she was talkin about bein de bad guy... then... 2:21 she did the "rrrrp'' sound (and we all know who does that)

  • Nathan Lopez
    Nathan Lopez 2 часов назад

    queen of rap

  • BAKIA SQUAD
    BAKIA SQUAD 3 часов назад

    Samurai champloo

  • Gil Sanchez
    Gil Sanchez 3 часов назад

    THEY NEED RAPPERS LIKE YOUUUUUUUUUUUUUUUUU

  • Zach O
    Zach O 3 часов назад

    Doug dimmadome don’t give a dimmadamn!

  • Fadi Abd
    Fadi Abd 3 часов назад

    your song very bad baddest song your shape scray like a devil

  • FluffyShark Datazz
    FluffyShark Datazz 3 часов назад

    WHAT IS THIS SONG ABOUT?? don't get me wrong, I like it, but I wish I understood the deeper meaning, if there is one?

  • Kameron Jergenson
    Kameron Jergenson 3 часов назад

    Old Nikki

  • Shirlene Gaines
    Shirlene Gaines 3 часов назад

    No

  • LovelyClass
    LovelyClass 3 часов назад

    LIIVVVVIIINNGGGGG

  • Daniel Eubanks T.V
    Daniel Eubanks T.V 3 часов назад

    nicki 2018 cardi b never be queen nicki the queen

  • Cassie Robinson
    Cassie Robinson 3 часов назад

    Anyone seen that dude screaming "My culture is NOT YOU GODDAMN MUSIC VIDEO" yet?

  • Summer Flame
    Summer Flame 3 часов назад

    I like Cardi but Nicki is the bestttttt!

  • Djekson Vip
    Djekson Vip 3 часов назад

    Эмм, на 4:33 сек?!?

  • qkc
    qkc 3 часов назад

    the video is flopping

  • Septra Ortis
    Septra Ortis 3 часов назад

    I like the SNL performance much more: there was more choreography and it made it much more real with the beats.

  • 126CoPeT
    126CoPeT 3 часов назад

    Intro gave me goose bumps 🤔

  • Stxrr_y
    Stxrr_y 3 часов назад

    3:58 *Me at a friend's house.*